Lanțul de retail chinez Miniso a încheiat primul semestru al anului cu venituri totale de 9,393 miliarde de yuani, în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. În schimb, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, ajungând la 906 milioane de yuani.
Pe piața internă, veniturile companiei au crescut cu 11,4%, atingând 5,115 miliarde de yuani, iar pe plan internațional, cifra de afaceri a înregistrat o creștere de 21,5%, totalizând 3,534 miliarde de yuani. Brandul Top Toy, deținut de grup, a adus venituri de 742,1 milioane de yuani.
Cheltuielile operaționale au crescut substanțial, cu 25,3%, ajungând la 7,847 miliarde de yuani. Doar în al doilea trimestru, profitul a fost de 489,7 milioane de yuani, cu 16,7% mai mic decât în perioada similară a anului trecut, în timp ce veniturile au crescut cu 23,1%.
La nivel global, Miniso numără 7.905 de magazine, cu 842 mai multe față de anul trecut. Din acestea, 4.305 sunt localizate în China, 3.307 în străinătate, iar 293 fac parte din rețeaua Top Toy.
Fondatorul și directorul general al companiei, Ye Guofu, și-a expresat satisfacția pentru accelerarea creșterii și îmbunătățirea profitului operațional, care a depășit așteptările. Compania a anunțat, de asemenea, plata unui dividend interimar pentru acționari.