Lanțul de retail Miniso a încheiat primul semestru al anului cu venituri totale de 9,393 miliarde yuani, în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. Totuși, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, ajungând la 906 milioane yuani.
Pe piața internă, veniturile companiei au crescut cu 11,4%, iar pe plan internațional, progresul a fost de 21,5%. Brandul Top Toy a adus venituri de 742,1 milioane yuani. Cheltuielile totale operaționale au înregistrat o creștere de 25,3%, atingând 7,847 miliarde yuani.
În al doilea trimestru, Miniso a raportat un profit de 489,7 milioane yuani, cu 16,7% mai puțin decât în anul anterior, în timp ce veniturile au crescut cu 23,1%. Compania deține acum 7.905 de magazine la nivel global, dintre care 4.305 în China, 3.307 în străinătate și 293 unități Top Toy.
Conform declarațiilor oficiale, compania va plăti un dividend interimar pentru acționari, programat pentru luna septembrie.