Lanțul de retail Miniso a raportat pentru primul semestru al anului o scădere a profitului net cu 22,6%, în ciuda creșterii veniturilor totale. Compania a obținut un profit net de 906 milioane de yuani (circa 108,6 milioane de euro), comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent.
Veniturile totale au crescut cu 21,1%, atingând 9,393 miliarde de yuani (aproximativ 1,126 miliarde de euro). Pe piața internă, cifra de afaceri a avansat cu 11,4%, iar pe piețele internaționale cu 21,5%. Brandul Top Toy a contribuit cu 742,1 milioane de yuani la veniturile totale.
Cheltuielile operaționale au înregistrat o creștere substanțială de 25,3%, ajungând la 7,847 miliarde de yuani. În cel de-al doilea trimestru, profitul companiei a scăzut cu 16,7%, în timp ce veniturile au crescut cu 23,1%.
Miniso a extins rețeaua de magazine la nivel global, ajungând la un total de 7.905 unități, dintre care 4.305 în China, 3.307 în străinătate și 293 sub brandul Top Toy.
Conducerea companiei și-a exprimat satisfacția pentru accelerarea creșterii și îmbunătățirea profitului operațional, care a depășit așteptările. De asemenea, a fost anunțată distribuirea unui dividend interimar pentru acționari.